هماهنگی و ثبت نام کلاس های حضوری آموزش گیتار علیرضا نصوحی در آموزشگاه موسیقی چنگ اصفهان 09131109575 آقای خسروی مسئول ثبت نام

به نام خدا

توافق‌نامه آکادمی آموزش گیتار علیرضا نصوحی

هنرجویان گرامی قبل از هر چیز باید بدانید هدف ما از راه اندازی آکادمی آموزش گیتار علیرضا نصوحی خدمت صادقانه به شماست، از آنجایی که هر سایت و آموزشگاهی قوانین و شرایط خاص خود را برای ارائه خدمات دارد لذا ما هم برای ارائه خدمات و همچنین برای حفاظت از محصولاتمان قوانین و شرایطی را که در ادامه این قرارداد تحت عنوان توافق‌نامه آکادمی میان خریدار(هنرجو) و آکادمی آموزش گیتار علیرضا نصوحی آمده است داریم و طرفین از نظر قانونی ملزم به رعایت آن هستند.

آکادمی آموزش گیتار علیرضا نصوحی مجوزهای لازم را از نهادهای دولتی زی‌ربط دریافت نموده است و تابع قوانین و مقررات جاری کشور جمهوری اسلامی ایران است.

کاربران آکادمی آموزش گیتار علیرضا نصوحی اعم‌ از مشتریان(هنرجویان)، کاربران عادی و یا مهمان می‌باشند که ورود آن‌ها به آکادمی آموزش گیتار علیرضا نصوحی چه از طریق سایت، کانال تلگرام و یا صفحه اینستاگرام به منزله پذیرش کامل و اطلاع از قوانین و مقررات آکادمی می‌باشد، هرگونه اظهار بی‌اطلاعی پذیرفته نیست همچنین ممکن است متن توافق‌نامه بنا به شرایط ویرایش گردد لذا لازم است هنرجو در آینده مجدداً به متن توافق‌نامه در سایت مراجعه نماید.

 چنانچه هر سوال یا ابهامی درباره قوانین و سیاست‌های آکادمی آموزش گیتار علیرضا نصوحی داشتید می‌توانید آن‌ را از ما بپرسید.

قوانین کپی رایت

۱) ما در تولید تمامی محتوا قانون کپی رایت را رعایت نموده‌‎ایم و از تمامی دنبال کنندگان و هنرجویانمان خواهشمندیم در جهت حمایت از حقوق مالکیت ادبی و هنری قانون کپی رایت را رعایت نمایند‌.

۲) در تولید مجموعه آموزشی صفر تا صد گیتار با علیرضا نصوحی قانون کپی رایت رعایت شده است.

شرایط و قوانین خرید و استفاده از دوره‌های آموزشی

1) درصورتی‌که کاربر با کلاهبرداری رایانه‌ای یا سایر جرایم رایانه‌ای یا بدون اخذ مجوز، به‌واسطه اطلاعات حساب بانکی و کارت‌بانکی شخص ثالث اقدام به خرید محصول نماید و بدین سبب آکادمی آموزش گیتار علیرضا نصوحی متحمل خسارت ازجمله به نحو غیر انحصاری پرداخت هزینه اخذ وکیل، هزینه رفت‌وآمد به مراجع رسیدگی و هزینه دادرسی گردد و یا به پرداخت مبلغی محکوم گردد، مکلف به پرداخت 10 برابر هزینه‌های صورت گرفته به آکادمی آموزش گیتار علیرضا نصوحی خواهد بود.

2) با توجه به اینکه خدمات آموزش آنلاین، کالا نمی‌باشند و قابل استرداد نیستند لذا پس از خرید دوره‌های آموزشی امکان باز پس‌گیری هزینه به هیچ عنوان وجود ندارد.

  • 1-2) نمونه کیفیت از کل محصولات و ویدیوها در سایت و کانال رسمی آپارات علیرضا نصوحی ارائه شده است لذا هنرجو می‌بایست قبل از خرید آنونس(ویدیو کوتاه معرفی محصول) را مشاهده کند و دقیقاً بفهمد چه محصولی با چه مشخصاتی را خریداری می‌کند (کانال رسمی آپارات علیرضا نصوحی).
  • 2-2) در راستای شفاف‌سازی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان این امکان فراهم شده است تا قبل از خرید دوره آموزشی از سرفصل مطالب تدریس شده در آن دوره‌ که در همین سایت و کانال رسمی تلگرام منتشر شده‌است مطلع شوید (سرفصل مطالب).

3) درصورت انتشار ادامه مجموعه آموزشی (قسمت‌های جدید) و یا تولید محصولات جدید هنرجو باید هزینه قسمت‌های جدید را جهت استفاده پرداخت کند.

4) پس از خرید دوره‌های آموزشی از طریق سایت مدت زمان دانلود محدود است و تاریخ انقضای لینک‌‎های دانلود در حساب کاربری شما قسمت “دوره‌های خریداری شده” دقیقاً مشخص شده‌اند. توجه فرمایید اگر در طول مدت زمان مشخص دانلود محصول را تکمیل نکنید امکان فعال‌سازی مجدد لینک‌های دانلود وجود ندارد.

5) تاریخ دقیق تحویل برای محصولات فیزیکی نمی‌توان مشخص نمود زیرا محصولات توسط شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران (نوع سرویس: پست پیشتاز) ارسال می‌گردند و زمان تحویل بستگی به شرکت ملی پست خواهد داشت. هنرجو می‌تواند کد رهگیری مرسوله را از طریق ارسال تیکت در سایت و یا ارسال پیام به واتس‌اپ واحد فروش و پشتیبانی آکادمی دریافت کند.

  • 1-5) اطلاعات مربوط به آدرس خود را به صورت دقیق و حتماً همراه با کد پستی وارد نمایید. درصورتی که نشانی وارد شده یا کد پستی دقیق نباشد تمامی مسولیت‌ و خسارات احتمالی(ازجمله برگشت کالا به مبدا توسط پست که شامل هزینه مجدد پست، بسته‌بندی و غیره خواهد شد) برعهده شخص هنرجو(خریدار) است.
  • 2-5) درصورتی که مرسوله در طول مسیر ارسال از مبدا تا مقصد توسط شرکت ملی پست مفقود یا آسیب دیده شود یا به اشتباه به گیرنده دیگری غیر از مشخصاتی که بر روی مرسوله ذکر شده است تحویل داده شود خسارتی بر عهده آکادمی آموزش گیتار علیرضا نصوحی نخواهد بود و هنرجو (خریدار) می بایست از طریق شرکت ملی پست پیگیری نماید.
 

6) تمامی محصول‌های ارائه شده توسط آکادمی آموزش گیتار علیرضا نصوحی کاملاً تست‌شده و سالم هستند. لذا درصورتی که هنرجو فلش خریداری شده را به سیستم‌های ناامن و ویروسی متصل نماید مسئولیت ناشی از آن برعهده هنرجو می‌باشد.

  • 1-6) اگر در طول دوره استفاده‌ی شما، برای فلش هرگونه مشکلی به‌وجود آید می‌بایست از طریق شرکت گارانتی کننده فلش اقدام نمایید.
  • 2-6) مهلت تست و بررسی محتوای فلش 24 ساعت پس از تحویل می‌باشد.

7) هنرجویانی که لینک دانلود از طریق پیام‌رسان تلگرام خریداری کرده‌اند درصورت دیلیت‌اکانت یا ترک کانال‌های آموزشی، لینک‌های جدید برایشان ارسال نخواهد شد هنرجو موظف است بعد از خرید در همه کانال‌ها عضو شود و دانلود محصول را در اسرع وقت تکمیل نماید.

  • 1-7) درصورت دیلیت اکانت(حذف حساب کاربری) به هیچ عنوان مجدد لینک‌های محصول‌ آموزشی ارسال نخواهد شد. معیار شناسایی هنرجویان اکانتی می‌باشد که خریدار(هنرجو) توسط آن اقدام به خرید و ثبت نام نموده است.
  • 2-7) درصورتی که محصول آموزشی توسط هنرجو خریداری شود و هنرجو در کانال‌های آموزشی که لینک‌های آن همزمان با پرداخت ارسال گردیده است عضو(جوین) نگردد، درصورتی که لینک کانال محصول آموزشی تغییر یابد به هیچ عنوان لینک جدید ارسال نخواهد شد(لینک‌های محصول به‌دلیل حفاظت و جلوگیری از سوء استفاده مرتباً تغییر می‌یابند).
  • 3-7) توجه داشته باشید که لینک‌های تلگرام مادام العمر نیستند، هنرجو می‌بایست حداکثر ظرف مدت 6 ماه تا نهایتاً 1 سال دانلود محصول خود را تکمیل نماید.
  • 4-7) اگر تلگرام با اختلال مواجه شود و یا به‌صورت کامل از دسترس خارج شود هیچ‌گونه مسولیتی متوجه آکادمی آموزش گیتار علیرضا نصوحی نمی‌باشد لذا هنرجو می‌بایست پس از خرید در اسرع وقت دانلود محصول خود را تکمیل نماید.

8) توجه داشته باشید از هر طریقی که خرید خود را انجام دهید فقط از همان طریق مجاز به استفاده از دوره‌های آموزشی می‌باشید، به‌طور مثال اگر لینک دانلود از طریق سایت خریداری کرده باشید به لینک دانلود تلگرام دسترسی نخواهید داشت و فقط باید از طریق سایت از دوره‌های آموزشی استفاده نمایید.

9) درصورتی که برای فایل‌های آموزشی شما که در گذشته خریداری نموده‌اید به هر دلیلی مشکلی به وجود آید ازجمله مفقود شدن تلفن همراه، سوختن فلش حاوی محصولات آموزشی، اتمام مهلت دانلود(انقضای محصول) وغیره باید مجددا اقدام به خرید محصول نمایید و هیچ گونه مسئولیتی متوجه آکادمی آموزش گیتار علیرضا نصوحی نخواهد بود.

10) تمامی خدمات آکادمی آموزش گیتار علیرضا نصوحی(شامل محصولات خریداری شده، خدمات پس از فروش و غیره) برای هنرجویانی که هر یک از قوانین را نقض نمایند لغو خواهد شد و حساب کاربری آن‌ها مسدود می‌گردد. نقض قوانین شامل در اختیار گذاشتن محصول آموزشی به شخص ثالث، انتشار و اشتراک محتوای تولید شده توسط این آکادمی در هر یک از پیام‌رسان‌ها، سایت‌ها و غیره، و تمامی مواردی که به سبب آن از محصولات و محتوای تولید شده توسط علیرضا نصوحی سوء استفاده شود. شخص خاطی ‌به مراجع قانونی زی‌ربط معرفی می‌گردد و می‌بایست طبق قانون تمامی خسارت‌های وارد شده را جبران نماید.5

 

تعهدات ما در قبال هنرجویانمان 

۱) هنرجویان در طول دوره آموزشی توسط استاد رفع اشکال خواهند شد.

۲) IP و سایر اطلاعات هنرجویان نزد ما محفوظ است و در حفاظت از اطلاعات هنرجویانمان نهایت تلاش خود را خواهیم‌ نمود.

۳) در طول دوره آموزش رایگان(قسمت‌های ۱ تا ۱۱) رفع اشکال و پاسخگویی به هنرجو رایگان خواهد بود.

۴) به منظور احترام به حقوق هنرجویانمان این امکان فراهم شده است تا هنرجو درصورت تمایل از نوازندگی خود صدا و یا تصویر برای مدرس ارسال نمایند و از اشکالات احتمالی نوازندگی خود با خبر شوند.

۵) هنرجوی گرامی تمامی خدمات این آکادمی آنلاین و از راه دور بوده لذا هیچ‌گونه تماس تلفنی جهت رفع اشکال یا مراجعه حضوری پاسخگو نیستیم. تنها از طریق‌ روش‌های ذکر شده (ارسال تیکت از طریق سایت، شناسه کاربری تلگرام واحد فروش و پشتیبانی و مدرس، ایمیل و صفحه اینستاگرام مدرس) اقدام به ارسال پیام و رفع اشکال نمایید.

6) با توجه به اینکه هر قسمت از ویدئوهای آموزشی برای 1 هفته تمرین طراحی شده است لذا در طول این مدت هنرجو رفع اشکال خواهد شد و از نظر پرسیدن سوال محدودیتی وجود ندارد یعنی در طول هفته هنرجو می‌تواند به صورت نامحدود از استاد سوال بپرسد. توجه کنید که اگر بسته کامل مجموعه که شامل 53 قسمت ویدئو آموزشی می‌باشد خریداری شود هنرجو از زمان خرید به مدت 53 هفته تحت پشتیبانی و رفع اشکال قرار خواهد داشت.

تعهدات هنرجویان در قبال ما

۱) هنرجو متعهد می‌شود هزینه پرداخت شده تنها بابت استفاده شخص خودش از دوره‌های آموزشی می‌باشد، هرگونه سوء استفاده از نظر شرع، اخلاق و قانون مجاز نمی‌باشد درصورت مشاهده تمامی خدمات و تعهدات آکادمی اعم از(محصول خریداری شده، پشتیبانی، محصولات آینده و غیره) لغو خواهد شد و پرونده جهت رسیدگی قانونی به مراجع زی‌ربط ارجاع داده خواهد شد.

۲) با خرید دوره آموزشی هنرجو در قبال ما متعهد می‌شوند تا با تمام تلاش از مجموعه آموزشی ما و سایر محصولات تولید شده توسط علیرضا نصوحی حفاظت و مراقبت به عمل آورد.

۳) هر گونه سوء استفاده از مجموعه آموزشی صفر تا صد گیتار با علیرضا نصوحی طبق قانون حمایت از حقوق مولفان، مصنفان و هنرمندان جمهوری اسلامی ایران ممنوع می‌باشد و متخلف جهت رسیدگی به مراجع زی ربط ارجاع داده خواهد شد.

۴) سوال‌هایتان را تنها از یک طریق پیگیری نمایید و از ارسال سوال‌‌های تکراری ‌خود‌داری کنید. 

5) به منظور احترام به حقوق هنرجویانمان این امکان فراهم شده است تا در صورت تمایل از نوازندگی خود صدا و یا تصویر برای مدرس ارسال کنید و از اشکالات احتمالی نوازندگی خود با خبر شوید.

۶) هنرجوی گرامی تمامی خدمات این آکادمی آنلاین و از راه دور بوده لذا هیچ‌گونه تماس تلفنی جهت رفع اشکال یا مراجعه حضوری پاسخگو نیستیم. تنها از طریق‌ روش‌های ذکر شده (ارسال تیکت از طریق سایت، شناسه کاربری تلگرام واحد فروش و پشتیبانی و مدرس، ایمیل و صفحه اینستاگرام مدرس) اقدام به ارسال پیام و رفع اشکال نمایید.

قوانین ارسال ویدیو هنرجویان آکادمی

۱) نوع پوشش هنرجویان خانم و آقا باید تابع شرایط و مقررات جمهوری اسلامی ایران باشد.

۲) برای هنرجویان خانم تنها نوازندگی بدون کلام مجاز است.

۳) ویدیو در مکان مناسب و ساکت فیلم برداری شود و دارای کیفیت مطلوب باشد.

۴) ابتدای ویدیو به صورت کامل خود را معرفی کنید. 

5) هنرجویان خانم حتماً قبل از ارسال ویدئو از خانواده و درصورت متاهل بودن از همسر کسب اجازه نمایند.

سیاست قیمت‌گذاری

سیاست قیمت‌‏گذاری در آکادمی آموزش گیتار علیرضا نصوحی مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. مطابق نرخ تورم رسمی کشور که از سوی نهادها و سازمان‌های مسئول اعلام می‌شود قیمت خدمات این آکادمی نیز مطابق با آن افزایش خواهد یافت.

کاربر(هنرجو) اظهار می‌دارد که این قرارداد را خوانده و فهمیده است و موافقت می‌نماید که مفاد و شروط آن برای او لازم‌الاجرا است. همچنین کاربر موافقت می‌نماید که این قرارداد تنها توافق‌نامه کامل میان آکادمی آموزش گیتار علیرضا نصوحی و کاربر است که دارای ارزش قانونی بوده و هر توافق کتبی یا شفاهی دیگری سابق بر آن‌که در رابطه با خدمات آکادمی آموزش گیتار علیرضا نصوحی است، ملغی است.

 
 

با احترام

آکادمی آموزش گیتار علیرضا نصوحی

سلام چطور می‌تونیم کمکتون کنیم؟
ارسال پیام در واتس‌اپ