هماهنگی و ثبت نام کلاس های حضوری آموزش گیتار علیرضا نصوحی در آموزشگاه موسیقی چنگ اصفهان 09131109575 آقای خسروی مسئول ثبت نام

کتاب جام آسایش نوشته علیرضا نصوحی در مردادماه تابستان ۱۳۹۹ به چاپ رسیده است. در این مطلب می‌خواهیم به برسی این کتاب بپرداریم.

کتاب جام آسایش شامل ۴ فصل می‌باشد:

فصل ۱) تاریخ موسیقی

در این فصل تاریخ پیدایش موسیقی را با استفاده از مستندات تاریخی مورد بررسی قرار خواهیم داد.

فصل ۲) بزرگان موسیقی

این فصل اختصاص یافته به بزرگان موسیقی جهان و ناب‌ترین آثار موسیقی جهان

فصل ۳) مدیریت استرس در اجرا

اگر شما هم همانند بسیار از نوازندگان هنگام نوازندگی در مقابل جمع دچار استرس می‌شوید. در این فصل فنونی را خواهید آموخت تا استرس خود را مدیریت و کنترل کنید و اوضاع را در دست بگیرید.

فصل ۴) هنر جادوی نوازندگی

بسیاری از نوازندگان نمی‌دانند با به کارگیری از تکنیک‌هایی می‌توان تاثیر نوازندگی خود بر مردم را چندین برابر کرد. با استفاده از تکنیک‌هایی که در این فصل خواهید آموخت نفس‌ها را در سینه حبس و تمام حواس جمعیت را به خود و اجرایتان معطوف کنید.


مشخصات کتاب

شمارگان: ۱۵۰۰ جلد

نام نویسنده: علیرضا نصوحی

ناشر: بهار علم

شابم: ۴-۶-۹۰۱۴۶۳۲-۰-۹۷۹

شماره کتاب شناسی ملی ایران: ۵۶۰۵۵۵۷

منبع: وبسایت رسمی علیرضا نصوحی

مطالب مرتبط
1 دقیقه

آموزش میزان و کسر میزان + ویدیو

آکادمی آموزش گیتار علیرضا نصوحی

در این مطلب به آموزش میزان و کسر میزان در موسیقی خواهیم پرداخت. میزان به خط‌های عمودی که بر روی خطوط حامل قرار می‌گیرند خط میزان گفته می‌شود. کسر میزان کسر میزان دستوری است برای میزان‌ها که مشخص می‌کند در هر میزان چند ضرب نت مجاز است قرار بگیرد. در موسیقی چند نوع کسر میزان […]

بهترین کتاب آموزش گیتار در ایران 3 دقیقه

معرفی بهترین کتاب آموزش گیتار (سبک کلاسیک و پاپ)

آکادمی آموزش گیتار علیرضا نصوحی

مجموعه کتاب‌های گیتاریست اثر علیرضا نصوحی است. علیرضا نصوحی در کارنامه هنری خود تولید مجموعه تصویری آموزش گیتار پرفروش و موفق تحت عنوان “مجموعه آموزشی صفر تا صد گیتار با علیرضا نصوحی” و همچنین مدیر مسئول آموزشگاه موسیقی چنگ اصفهان را دارد. در این کتاب‌ها علاوه بر آموزش اصولی و دقیق نوازندگی گیتار قطعه‌های جذابی نیز گنجانده شده است تا هنرجویان با اجرای آن دلگرم و انرژی تازه‌ای برای ادامه مسیر بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام چطور می‌تونیم کمکتون کنیم؟
ارسال پیام در واتس‌اپ