50 درصد تخفیف نوروز 1403 خرید مجموعه کامل قدرتمند آموزش صفر تا صد گیتار با علیرضا نصوحی سفارش مجموعه کامل

مقایسه گیتار یاماها C40 با یاماها C45

اگرشما هم قصد خرید گیتار را داشته باشید به احتمال زیاد در انتخاب گیتار میان مدل های موجود در بازار سرگردان شده اید. در این مطلب قصد بررسی و مقایسه دو مدل از گیتارهای پرفروش بازار ایران یعنی یاماها C40 و یاماها C45 را داریم.

اگر در یک جمله بخواهیم C45 و C40 را با یکدیگر مقایسه کنیم باید بگوییم که C45 مدل کمی ارتقاء یافته و بهبود یافته تر نسبت به مدل یاماها C40 است . C45 با تفاوت قیمت جزئی بهبود قابل قبولی نسبت به مدل قبل تر خود یعنی C40 یافته است.

تنها تفاوت این دو گیتار جنس چوب بهتر C45 نسبت به C40 است جنس چوب کناره ها و پشت C40 مرانتی می باشد در حالی که در مدل C45 با چوب ماهون جایگزین شده است. چوب ماهون نسبت به چوب مرانتی چوب مرغوب تری می باشد. 

مطلب مرتبط: آشنایی با انواع چوب های مورد استفاده در ساخت گیتار

گیتار یاماها C40 یکی از پرفروش ترین گیتارهای کلاسیک رده پایین و ارزان قیمت در بازار جهانی می باشد که برند یاماها را وا داشته است که در همین رنج قیمت گیتار کمی مرغوب تر یعنی گیتار کلاسیک یاماها مدل C45 را روانه بازار کنند.

کمپانی یاماها فکر آن دسته از هنرآموزانی که به دنبال گیتار مرغوب و قیمت مناسب هستند را هم کرده است و گیتار کلاسیک یاماها مدل C80 را که گیتار قابل قبول و دوست داشتنی است را روانه بازار کرده است.

کارخانه تولید گیتار کلاسیک کمپانی چند ملیتی یاماها ژاپن در کشور اندونزی قرار دارد .

منبع : وبسایت رسمی علیرضا نصوحی

مطالب مرتبط
2 دقیقه

مقایسه گیتار یاماها C40 با یاماها C80

آکادمی آموزش گیتار علیرضا نصوحی

در این مطلب می‌خواهیم به مقایسه گیتار یاماها C40 با یاماها C80 بپردازیم که البته اختلاف قیمت نسبتا زیادی دارند و این مقایسه کمی ناعادلانه خواهد بود. آشنایی مختصر با کپانی بزرگ یاماها | Yamaha نام کمپانی: یاماها | Yamaha محصولات: بسیار گسترده | انواع ساز | حیطه فعالیت بسیار وسیع (سراسر جهان) کشورمبدا برند: ژاپن | Japan […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام چطور می‌تونیم کمکتون کنیم؟
ارسال پیام در واتس‌اپ