هماهنگی و ثبت نام کلاس های حضوری آموزش گیتار علیرضا نصوحی در آموزشگاه موسیقی چنگ اصفهان 09131109575 آقای خسروی مسئول ثبت نام

ممکن است بارها برایتان پیش آمده باشد ‌که به عنوان‌های تبلیغاتی زیر برخورد کرده باشید. این عنوان‌ها ممکن است برای یک هنرجوی مبتدی بسیار وسوسه برانگیز باشد:

  • آموزش گیتار فقط در ۸ جلسه!!
  • آموزش گیتار در ۱ ماه!!
  • آموزش گیتار صد در صد تضمینی!!

این‌گونه عنوان‌های تبلیغاتی اگر چه از اساس اغراقی بیش نیست و چنین عنوان‌هایی برای یک نوازنده حرفه‌ای خنده‌آوراست. ولی کم نیستند نوآموزانی که گول این شعارها را می‌خورند و پس از گذشت ۸ جلسه متوجه می‌شوند چه کلاه گشادی سرشان رفته است و چه بسا که از یادگیری گیتار دلسرد شوند. البته که استاد در نحوه یادگیری شما تاثیر مستقیم دارد ولی هیچ تضمینی جز تلاش و پشتکار خودتان وجود ندارد.

یادگیری اصولی و اساسی گیتار همانند هر علمی و هر فنی نیاز به صرف وقت منطقی، تلاش زیاد به همراه پشتکار فراوان دارد مثل این است که به یک شخص بی‌سواد بگویید مدرک دکتری در ۲ ماه!!

از این نکته قافل نمی‌شویم که با یک برنامه‌ریزی مناسب و یک استاد خوب می‌توانید در ۸ جلسه پیشرفت مناسبی داشته باشید و قطعات زیبایی در سطح مبتدی بنوازید ولی برای حرفه‌ای شدن راه طولانی پیش روی شماست.

یک نوازنده حرفه‌ای و با دانش سال‌ها زمان صرف کرده تا توانسته به این سطح نوازندگی برسد. شخص موفقی گفته است:

موفقیت مجموعه تلاش‌هایی‌ ست که به صورت روزانه و مداوم تکرار شوند.


سخن پایانی


برای متخصص شدن در هر رشته‌ای نیاز هست که در آن رشته تلاش کنید و از راه اصولی و استاندارد آن مهارت و دانش را کسب کنید. به خاطر داشته باشید راه چند ساله را نمی‌توانید یک شبه طی کنید به قول قدیمی‌ها از پله اول نردبان نمی‌شود به پله آخر رفت! مراحل ترقی هم درست همین گونه است و می‌بایست مرحله به مرحله طی شوند. موسیقی نیز همانند سایر علوم پایان ندارد و همواره با سرعت بسیار زیاد در حال پیشرفت است.

پس با تبلیغات این چنین از این پس عاقلانه برخورد کنید…

مطالب مرتبط
1 دقیقه

گیتار مناسب برای شروع یادگیری

آکادمی آموزش گیتار علیرضا نصوحی

یکی از سوالات مهمی که ذهن افرادی که قصد یادگیری گیتار را دارند مشغول می کند این می باشد چه گیتاری مناسب یادگیری می‌باشد و ارزش خرید دارد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام چطور می‌تونیم کمکتون کنیم؟
ارسال پیام در واتس‌اپ