50 درصد تخفیف نوروز 1403 خرید مجموعه کامل قدرتمند آموزش صفر تا صد گیتار با علیرضا نصوحی سفارش مجموعه کامل

بهترین گیتارهای زیر 5 میلیون تومان

بهترین گیتار زیر 5 میلیون تومان

اگر در رنج قیمتی زیر 5 میلیون تومان به دنبال خرید گیتار استاندارد و مرغوب هستید باید به شما بگوییم که متاسفانه انتخاب‌های زیادی پیش رویتان وجود ندارد. اما در این مطلب قصد داریم بهترین گیتارهای زیر 5 میلیون تومان را معرفی نماییم.

تا همین چند سال پیش با این بودجه می‌توانستید به سراغ گیتارهای مرغوب و حرفه‌ای ساخت کشور اسپانیا بروید اما اکنون این بودجه برای تهیه گیتار بسیار ناچیز بوده و گزینه‌های خوب و حرفه‌ای را از دست خواهید داد. اما به هر حال اگر قصد دارید بهترین گیتار زیر 5 میلیون تومان را شناسایی و خریداری کنید پس در ادامه با ما همراه باشید.


گیتار کلاسیک یاماها سی 70 | Yamaha C70


گیتار کلاسیک یاماها C70، گیتاری اقتصادی برای شروع نوازندگی و گیتار مناسب برای نوآموزان در جهان شناحته می‌شود. قیمت جهانی این گیتار اقتصادی حدود 300 دلار می‌باشد.

گیتار کلاسیک C70 بسیار خوش دست، دارای فرت بورد مناسب و اکشن خوبی است رزونانس صدای این گیتار نیز قابل قبول است سی 70 حتی می‌تواند نوازندگان حرفه‌ای را هم تا حدودی راضی کند.

این گیتار ساخت کشور اندونزی می‌باشد و به روش صنعتی تولید می‌شود. روی این گیتار می‎‌توانید تا سطح حرفه‌ای هم حساب باز کنید.

بسیاری از هنرجویان می‌پرسند که آیا با گیتار کلاسیک یاماها سی 70 می‌توان سبک پاپ و فلامنکو را نواخت؟

در پاسخ باید گفت بله با این گیتار می‌توان هر 3 سبک(کلاسیک، پاپ و فلامنکو) را نواخت.

منبع: آکادمی آموزش گیتار علیرضا نصوحی

مطالب مرتبط
2 دقیقه

مقایسه گیتار کلاسیک با آکوستیک

آکادمی آموزش گیتار علیرضا نصوحی

گیتار کلاسیک و گیتار آکوستیک ۲ مدل از گیتارهای دوست‌داشتنی می‌باشند. بدون شک گیتار یکی از سازهایی است که انواع مختلف (کلاسیک، آکوستیک، الکتریک، بیس و غیره) و سبک‌های متنوعی (کلاسیک، پاپ، فلامنکو، متال، کانتری و غیره) دارد در این نوشته می‌خواهیم به مقایسه گیتار کلاسیک و آکوستیک با یکدیگر بپردازیم: 1) تفاوت در جنس […]

2 دقیقه

3 قطعه جادویی گیتار کلاسیک که باید شنید…

آکادمی آموزش گیتار علیرضا نصوحی

در این مطلب قصد دارم 3 قطعه جادویی گیتار کلاسیک را معرفی نمایم که هر 3 قطعه جزء سخترین قطعات گیتار کلاسیک می باشند. سونات مهتاب (Moonlight sonata) این قطعه ساخته آهنگساز مشهور جهان لودویگ فان بتهوون آلمانی می باشد که توسط دستان قدرتمند بتهوون با ظرافت تمام برای ساز پیانو ساخته شد و بعد […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام چطور می‌تونیم کمکتون کنیم؟
ارسال پیام در واتس‌اپ