50 درصد تخفیف نوروز 1403 خرید مجموعه کامل قدرتمند آموزش صفر تا صد گیتار با علیرضا نصوحی سفارش مجموعه کامل

بهترین گیتار کلاسیک زیر 10 میلیون تومان

بهترین گیتار کلاسیک زیر 10 میلیون تومان

با افزایش شدید قیمت گیتارهای خارجی در بازار ایران و کاهش شدید قدرت خرید، هنرجویان کمی وجود دارند که بتوانند برای خرید گیتار تا 10 میلیون تومان بودجه در نظر بگیرند. بیشتر هنرجویانی که در این روزها برای خرید گیتار به بازار مراجعه می‌کنند در خوشبینانه‌‌ترین حالت می‌توانند تا 3 میلیون تومان برای خرید گیتار هزینه کنند. بودجه 10 میلیون تومانی هم برای خرید گیتار کلاسیک حرفه‌ای بسیار ناچیز است اما به هرحال در این مطلب می‌خواهیم بهترین گیتار کلاسیک زیر 10 میلیون تومان موجود در بازار ایران را به شما معرفی نماییم.


گیتار کلاسیک الحمبرا مدل Z-Nature


الحمبرا برندی بسیار شناخته شده و خوش نام برای نوازندگان گیتار در سراسر جهان می‌باشد. کارخانه الحمبرا در کشور اسپانیا قرار دارد و به تولید گیتارهای باکیفیت در جهان معروف است. با افزایش شدید قیمت ارز در ایران خرید گیتارهای خارجی هم برای هنرجویان به رویایی دور از انتظار تبدیل شده است.

این گیتار در واقع از ارزان قیمت‌ترین گیتارهای تولید شده توسط کمپانی الحمبرا می‌باشد، اگر بخواهیم تفاوت نوازندگی کردن با این گیتار و گیتارهای تولید داخل را بیان کنیم همانند مقایسه کیفیت رانندگی خودروهای ساخت داخل با خودروهای خارجی می‌باشد که تفاوتشان از زمین تا آسمان است…

در واقع اگر با گیتار کلاسیک الحمبرا مدل Z-Nature نوازندگی کنید و بعد از آن با گیتارهای تولید داخلی نوازندگی کنید متوجه میزان تفاوت بسیار شدید خواهید شد. تمرین با یک گیتار خوب و استاندارد بسیار در موفقیت نوازندگی شما تاثیر گذار است.

از جمله ویژگی‌های گیتار کلاسیک الحمبرا مدل Z-Nature

  • دارای رزونانس عالی صدا
  • فرت بورد بسیار نرم و خوش دست
  • اکشن خوب
  • ماشین هد خوب
  • زیبا و خوش ساخت

کلاسیک الحمبرا مدل Z-Nature ارزان قیمت‌ترین گیتار کلاسیک ساخت الحمبرا است و نباید توقع گیتارهای رده بالایی این کمپانی را از آن داشت ولی این گیتار از هر جهت یک گزینه بسیار عالی و بهترین گیتار کلاسیک زیر 10 میلیون تومان است که می‌توانید از نوازندگی با آن نهایت لذت را ببرید.

منبع: آکادمی آموزش گیتار علیرضا نصوحی

مطالب مرتبط
3 دقیقه

معرفی بهترین بسته آموزش گیتار

آکادمی آموزش گیتار علیرضا نصوحی

بهترین پکیج آموزش گیتار چه خصوصیات و ویژگی هایی باید دارا باشد؟ در ادامه این مطلب به پاسخ این سوال خواهید رسید… مجموعه آموزشی قدرتمند صفر تا صد گیتار با علیرضا نصوحی از سال ۱۳۹۳ استارت خورده است و به عنوان یک‌ مجموعه استاندارد و کاملا طبقه بندی شده شناخته می‌شود. از ویژگی‌های این‌ مجموعه […]

بهترین کتاب آموزش گیتار در ایران 3 دقیقه

معرفی بهترین کتاب آموزش گیتار (سبک کلاسیک و پاپ)

آکادمی آموزش گیتار علیرضا نصوحی

مجموعه کتاب‌های گیتاریست اثر علیرضا نصوحی است. علیرضا نصوحی در کارنامه هنری خود تولید مجموعه تصویری آموزش گیتار پرفروش و موفق تحت عنوان “مجموعه آموزشی صفر تا صد گیتار با علیرضا نصوحی” و همچنین مدیر مسئول آموزشگاه موسیقی چنگ اصفهان را دارد. در این کتاب‌ها علاوه بر آموزش اصولی و دقیق نوازندگی گیتار قطعه‌های جذابی نیز گنجانده شده است تا هنرجویان با اجرای آن دلگرم و انرژی تازه‌ای برای ادامه مسیر بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام چطور می‌تونیم کمکتون کنیم؟
ارسال پیام در واتس‌اپ