50 درصد تخفیف نوروز 1403 خرید مجموعه کامل قدرتمند آموزش صفر تا صد گیتار با علیرضا نصوحی سفارش مجموعه کامل

قابل توجه هنرجویانی که لینک دانلود تلگرام خریداری می کنند

هنرجویان عزیز ضمن تشکر از اعتماد شما به آکادمی آموزش گیتار علیرضا نصوحی لازم است به نکات زیر که در متن توافق‌نامه آکادمی نیز آورده شده است توجه نمایید:

  • درصورت دیلیت اکانت به هیچ عنوان مجدد لینک‌های محصول‌ آموزشی ارسال نخواهد شد. معیار شناسایی هنرجویان اکانتی می‌باشد که خریدار(هنرجو) توسط آن اقدام به خرید و ثبت نام نموده است، لذا درصورتی که قصد حذف حساب کاربری تلگرام خود را دارید حتماً دانلود محصول آموزشی خود را تکمیل نمایید.
  • درصورتی که محصول آموزشی توسط هنرجو خریداری شود و هنرجو در کانال‌های آموزشی که لینک‌های آن همزمان با پرداخت ارسال گردیده است عضو(جوین) نگردد، درصورتی که لینک کانال محصول آموزشی تغییر یابد به هیچ عنوان لینک جدید ارسال نخواهد شد(لینک‌های محصول به‌دلیل حفاظت و جلوگیری از سوء استفاده مرتباً تغییر می‌یابند).
  • لینک‌های دانلود تلگرام مادام العمر نیستند و می‌بایست دانلود محصول ظرف مدت 6 ماه تا نهایت 1 سال تکمیل گردد.
  • اگر تلگرام با اختلال مواجه شود و یا به‌صورت کامل از دسترس خارج شود هیچ‌گونه مسولیتی متوجه آکادمی آموزش گیتار علیرضا نصوحی نمی‌باشد لذا هنرجو می‌بایست پس از خرید در اسرع وقت دانلود محصول خود را تکمیل نماید.

مطالب مرتبط
رفع اشکال آکوردهای باره دار 2 دقیقه

رفع مشکل گرفتن آکوردهای باره دار در 3 گام

آکادمی آموزش گیتار علیرضا نصوحی

آکوردهای باره دار یکی از مباحث سخت در گیتار پاپ می باشد که تمامی هنرآموزان با این مبحث کم و بیش مشکل دارند.اما روش های رفع مشکل آکوردهای باره دار چیست؟ چگونه میتوان بهترین صدا را از آکوردهای باره دار دریاقت نمود؟ در ابتدا تعریقی برای باره گیتارمی آوریم: به هر کدام از فرت های […]

9 دقیقه

سرفصل مطالب تدریس شده در مجموعه صفر تا صد گیتار

آکادمی آموزش گیتار علیرضا نصوحی

سرفصل مطالب تدریس شده در مجموعه آموزشی صفر تا صد گیتار با علیرضا نصوحی در زیر آورده شده است: سطح 1 نوازندگی گیتار (مقدماتی) قسمت 1(رایگان) تعریف موسیقی و گیتار آموزش نحوه صحیح و اصولی گرفتن گیتار نامگذاری انگشتان دو دست در گیتار آشنایی با سیم ­های گیتار (باس و تریبل) آموزش دسته گیتار، فرت […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام چطور می‌تونیم کمکتون کنیم؟
ارسال پیام در واتس‌اپ