50 درصد تخفیف نوروز 1403 خرید مجموعه کامل قدرتمند آموزش صفر تا صد گیتار با علیرضا نصوحی سفارش مجموعه کامل

قابل توجه هنرجویانی که لینک دانلود سایت خریداری می‌کنند

قابل توجه هنرجویان

هنرجویان عزیز ضمن تشکر از اعتماد شما به آکادمی آموزش گیتار علیرضا نصوحی لازم است به نکات زیر که در متن توافق‌نامه آکادمی نیز آورده شده است توجه نمایید:

  • لینک‌های دانلود سایت از نظر زمانی محدودیت دارند و مادام العمر نیستند(بسته به نوع محصول بین 40 تا 60 روز) که در پنل کاربری شما قسمت “دوره‌های خریداری شده” تاریخ انقضای محصول دقیقاً مشخص شده‌ است. (تصویر شماره 1)
تصویر شماره 1
  • هنرجو می‌بایست در مهلت زمانی مشخص شده دانلود محصول را تکمیل نماید.
  • پس از اتمام مهلت زمان دانلود امکان فعال‌سازی مجدد وجود نخواهد داشت.
  • همچنین در قسمت پیشخوان پنل کاربری شما نوشته است که لینک‌های دانلود محدودیت زمانی دارند. (تصویر شماره 2)
تصویر شماره 2
تصویر شماره 2

  • پس از خرید موفق از طرف سایت برای شما یک ایمیل تایید ارسال می‌گردد که در این ایمیل نوشته شده است که لینک‌های دانلود محدودیت زمانی دارند. حتماً پوشه هرزنامه یا اسپم ایمیل خود را نیز چک نمایید.

درصورتی که هنرجو در طول روزهای تعیین شده دانلود محصول را تکمیل نکند هیچ‌گونه مسئولیتی متوجه آکادمی آموزش گیتار علیرضا نصوحی نخواهد بود.


مطالب مرتبط
گیتار کلاسیک یا پاپ 1 دقیقه

گیتار کلاسیک یا گیتار پاپ؟ [4 دلیل]

آکادمی آموزش گیتار علیرضا نصوحی

گیتار کلاسیک یا گیتار پاپ؟ هنرجویانی که به تازگی قصد شروع یادگیری گیتار را دارند نمی‌دانند که با کدام سبک شروع کنند در ادامه این مطلب به طور کامل مورد بررسی قرار خواهیم داد: گیتار کلاسیک قدیمی‌ترین سبک گیتار، سبک کلاسیک می‌باشد، قطعه‌های سبک کلاسیک سرشار از احساس و لطافت می‌باشد. توصیه می‌شود در صورتی […]

آموزش آنلاین گیتار با علیرضا نصوحی 2 دقیقه

آموزش آنلاین گیتار با علیرضا نصوحی

آکادمی آموزش گیتار علیرضا نصوحی

در این مطلب به توضیح جلسه‌های آموزش آنلاین گیتار با علیرضا نصوحی خواهیم پرداخت. – آموزش آنلاین چیست؟ آموزش آنلاین چند سالی‌ است که مورد توجه جامعه جهانی، کالج‌های موسیقی و دانشگاه‌ها قرار گرفته است و اکنون با توجه به شیوع بیماری کرونا با سرعت بسیار زیادی رو به رشد است. راندمان بسیار بالاتر آموزش‌های […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام چطور می‌تونیم کمکتون کنیم؟
ارسال پیام در واتس‌اپ