50 درصد تخفیف نوروز 1403 خرید مجموعه کامل قدرتمند آموزش صفر تا صد گیتار با علیرضا نصوحی سفارش مجموعه کامل

مقایسه گیتارهای یاماها C70 و یاماها C80

4 گیتار مناسب برای شروع [با اولویت خرید]

مقایسه گیتارهای یاماها C70 و یاماها C80

گیتارهای یاماها به دلیل قیمت مناسب و کیفیت قابل قبول همیشه جزء یکی از گزینه‌های مناسب برای هنرجویانی است که به تازگی قصد شروع یادگیری گیتار را دارند.

گیتارهای سی ۷۰ و سی ۸۰ ساخت کشور اندونزی هستند اما گیتار کلاسیک یاماها مدل C80 نمونه کمی ارتقاء یافته‌تر نسبت به گیتار کلاسیک یاماها مدل C70 می‌باشد در ادامه به مقایسه و تفاوت‌های گیتار یاماها C80 و یاماها C70 خواهیم پرداخت:


بررسی تفاوت‌ها گیتارهای یاماها C70 و یاماها C80:


بهترین گیتار زیر 5 میلیون تومان
تصویر گیتار کلاسیک یاماها C70

تنها تفاوت بارز این دو گیتار جنس چوب‌های به کار گرفته شده در ساختشان می‌باشد.

جنس چوب صفحات پشتی و کناری در مدل C80 از ناتو (Nato) می‌باشد در حالی که در ساخت صفحات پشتی و کناری گیتار یاماها C70 از چوب مرانتي (Meranti) استفاده شده است.

این دو گیتار در ظاهر تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند از جمله رنگ C80 کمی تیره نسبت به C70 می‌باشد. اما کیفیت رنگ C80 کمی بهتر است.


جمع بندی:


با توجه به این که این دو گیتار تفاوت جزئی در قیمت دارند گیتار یاماها C80 بدلیل کیفیت ساخت کمی بالاتر و جنس چوب بهتر در این محدوده قیمت در اولویت برای خرید می‌باشد.

مطلب پیشنهادی: آموزش رایگان گیتار با علیرضا نصوحی را هم اکنون شروع کنید…

منبع: آکادمی آموزش گیتار علیرضا نصوحی

مطالب مرتبط
1 دقیقه

تفاوت گیتار یاماها C40 با یاماها C70

آکادمی آموزش گیتار علیرضا نصوحی

در این مطلب ما قصد مقایسه و تفاوت گیتار یاماها سی ۴۰ با برادر بزرگترش یاماها سی ۷۰ را داریم که دو گیتار محبوب و البته پرفروش بازار ایران هستند. گیتارهای دسته C کمپانی یاماها جزو گیتارهای اقتصادی و مقرون به صرفه هستند که در میان گیتار‌های پایین رده قرار می‌گیرند. در این گروه هر […]

2 دقیقه

مقایسه گیتار یاماها C40 با یاماها C80

آکادمی آموزش گیتار علیرضا نصوحی

در این مطلب می‌خواهیم به مقایسه گیتار یاماها C40 با یاماها C80 بپردازیم که البته اختلاف قیمت نسبتا زیادی دارند و این مقایسه کمی ناعادلانه خواهد بود. آشنایی مختصر با کپانی بزرگ یاماها | Yamaha نام کمپانی: یاماها | Yamaha محصولات: بسیار گسترده | انواع ساز | حیطه فعالیت بسیار وسیع (سراسر جهان) کشورمبدا برند: ژاپن | Japan […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام چطور می‌تونیم کمکتون کنیم؟
ارسال پیام در واتس‌اپ