هماهنگی و ثبت نام کلاس های حضوری آموزش گیتار علیرضا نصوحی در آموزشگاه موسیقی چنگ اصفهان 09131109575 آقای خسروی مسئول ثبت نام

نکات طلایی و کاربردی نوازندگی گیتار

نکات طلایی نوازندگی گیتار

بسیاری از ما به نکات ساده در نوازندگی بی توجه هستیم که با رعایت این نکات می توانید نوازندگی خود را بهبود بخشید در ادامه این مطلب نکات طلایی و کاربردی نوازندگی گیتار را خواهید خواند.

? نکاتی طلائی و کاربردی نوازندگی گیتار ?

✅ همیشه ناخن‌هایتان را سوهان بزنید زیرا این کار باعث می‌شود صدای لطیف‌تری از گیتارتان تولید شود. علاوه بر سوهان زدن ناخن ها می بایست در طول روز چندین باز زیر ناخن هایتان را با گوش پاکن تمیز کنید.

✅ هنگامی که حوصله ندارید قطعاتی که بیشتر مورد علاقه تان است را بنوازید تا قطعاتی را که دشواربوده و تسلط کافی رویشان ندارید.

✅ از لوازم نوازندگی گیتار از قیبل صندلی استاندارد، پایه نت و زیرپایی همیشه استفاده نمایید.

✅ سیم‌های گیتارتان را حداکثر هر 9 ماه یک بار تعویض کنید. سیم‌های نو نسبت به سیم‌های فرسوده صدای شفاف‌تر و دلنشین‌تر ایجاد می‌کند. نواختن با سیم های فرسوده از میل شما نسبت به نوازندگی خواهد کاست.

✅ گیتارتان را به صورت روزانه تمیز کنید، این نکته را جدی بگیرید.

✅ کوک گیتارتان را به صورت روزانه و قبل از هر بار تمرین تنظیم کنید، نواختن با ساز کوک همیشه دارای صدای  دلنشین‌تری می‌باشد.

《?این‌ها نکاتی ساده و کلیدی هستند‌ اما تاثیر بسزایی در بهبود نوازندگی شما می‌گذارند.?》

 منبع: وبسایت رسمی علیرضا نصوحی

مطالب مرتبط
1 دقیقه

آموزش میزان و کسر میزان + ویدیو

آکادمی آموزش گیتار علیرضا نصوحی

در این مطلب به آموزش میزان و کسر میزان در موسیقی خواهیم پرداخت. میزان به خط‌های عمودی که بر روی خطوط حامل قرار می‌گیرند خط میزان گفته می‌شود. کسر میزان کسر میزان دستوری است برای میزان‌ها که مشخص می‌کند در هر میزان چند ضرب نت مجاز است قرار بگیرد. در موسیقی چند نوع کسر میزان […]

2 دقیقه

3 قطعه جادویی گیتار کلاسیک که باید شنید…

آکادمی آموزش گیتار علیرضا نصوحی

در این مطلب قصد دارم 3 قطعه جادویی گیتار کلاسیک را معرفی نمایم که هر 3 قطعه جزء سخترین قطعات گیتار کلاسیک می باشند. سونات مهتاب (Moonlight sonata) این قطعه ساخته آهنگساز مشهور جهان لودویگ فان بتهوون آلمانی می باشد که توسط دستان قدرتمند بتهوون با ظرافت تمام برای ساز پیانو ساخته شد و بعد […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام چطور می‌تونیم کمکتون کنیم؟
ارسال پیام در واتس‌اپ