50 درصد تخفیف نوروز 1403 خرید مجموعه کامل قدرتمند آموزش صفر تا صد گیتار با علیرضا نصوحی سفارش مجموعه کامل

اخیراً تعدادی از افراد سودجو و کلاه‌بردار با جعل لگو و نام آکادمی آموزش گیتار علیرضا نصوحی اقدام به ساخت کانال تلگرام، اینستاگرام وغیره به‌صورت غیرقانونی نموده‌اند و پس از دریافت هزینه از هنرجویان آن‌ها را بلاک می‌کنند.


آکادمی آموزش گیتار علیرضا نصوحی هیچ‌گونه شعبه یا نمایندگی فروش دیگری چه به‌صورت حضوری و چه به‌صورت مجازی ندارد.


هنرجوی گرامی جهت خرید حتماً به موارد زیر توجه فرمایید:

  1. هزینه حتماً به شماره حساب‌های بانکی واریز می‌گردد که به نام شخص علیرضا نصوحی می‌باشد. از واریز هزینه به شماره کارت‌هایی که به نام اشخاص دیگر است جداً خودداری کنید.
  2. جهت خرید و استفاده قانونی دوره‌های آموزش گیتار علیرضا نصوحی حتماً از طریق سایت به نشانی Alireza-Nosoohi.com یا از طریق واتس‌اپ واحد فروش و پشتیبانی آکادمی به شماره 09365710583 اقدام نمایید.
  3. آکادمی آموزش گیتار علیرضا نصوحی هیچ‌گاه از طریق پیامک، ایمیل و غیره از هنرجویان اطلاعات حساب بانکی شامل شماره کارت، شماره شبا و سایر اطلاعات را نمی‌خواهد. هنرجو فقط در هنگام خرید از طریق همین سایت به نشانی Alireza-Nosoohi.com و تنها در صفحه پرداخت مستقیم بانک(شاپرک) می‌بایست اطلاعات حساب بانکی خود را وارد نماید. (درگاه پرداخت این سایت درحال حاضر از شرکت پرداخت الکترونیک سداد وابسته به بانک ملی ایران می‌باشد و کاملاً ایمن است.)
  4. آکادمی آموزش گیتار علیرضا نصوحی هیچ‌گاه اقدام به ارسال لینک خرید از طریق پیامک یا ایمیل برای هنرجویان نمی‌کند.

درصورتی که از هنرجو درفضای مجازی یا حقیقی به نام آکادمی آموزش گیتار علیرضا نصوحی سوء استفاده شود شخص هنرجو مقصر بوده و آکادمی آموزش گیتار علیرضا نصوحی هیچ‌گونه مسئولیتی نخواهد داشت.

آکادمی آموزش گیتار علیرضا نصوحی دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دارای نماد اعتماد الکترونیک می‌باشد.

مطالب مرتبط
1 دقیقه

سخنان بزرگان درباره موسیقی

آکادمی آموزش گیتار علیرضا نصوحی

موسیقی چیزی را بیان میکند که نمی‌تواند در غالب کلمات گنجانده شود و نمی‌تواند خاموش بماند. ویکتور هوگو اگر من فیزیک دان نبودم، احتمالا موسیقیدان می‌شدم. من اغلب در غالب موسیقی فکر می‌کنم. در قالب موسیقی خیال پردازی می‌کنم. من زندگیم را در ارتباط با موسیقی می‌بینم. آلبرت انیشتین موسیقی باید آتش را از قلب […]

5 دقیقه

چوب های مورد استفاده در ساخت گیتار

آکادمی آموزش گیتار علیرضا نصوحی

در این مقاله به برسی چوب های مورد استفاده در ساخت گیتار خواهیم پرداخت: فهرست چوب‌های بررسی شده در این مقاله: 1) چوب رزوود | Rosewood 2) چوب سدر | Cedrus 3) چوب ماهون | Mahogany 4) چوب صنوبر | Populus 5) چوب ناتو | Nato 6) چوب مارانتی | Meranti 1) چوب رزوود رزوود […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام چطور می‌تونیم کمکتون کنیم؟
ارسال پیام در واتس‌اپ