هماهنگی و ثبت نام کلاس های حضوری آموزش گیتار علیرضا نصوحی در آموزشگاه موسیقی چنگ اصفهان 09131109575 آقای خسروی مسئول ثبت نام

چقدر طول می‌کشه گیتار یاد بگیرم؟

یکی از سوالات متداول هنرآموزان گیتار این هست که چقدر طول می‌کشد تا گیتار یاد بگیرم؟

پاسخ به این سوال غیرممکن می‌باشد چون استعداد و پشتکار هر شخص با شخص دیگر کاملا متفاوت است. دنیای موسیقی آنقدر وسیع و بدون پایان بوده که هر چقدر یادبگیرید باز هم مطالب تازه برای آموختن وجود دارد. همانند سایر علوم، علم‌ موسیقی هم با‌ گذر زمان پیشرفت کرده و بیشتر شکوفا می‌شود.

پس از توضیح فوق اینکه چقدر طول می‌کشد گیتار نواختن را یاد بگیرید بسته به عوامل زیر دارد:

۱) استاد

بسیاری معتقد هستند انتخاب استاد در جایگاه دوم یا سوم قرار می‌گیرد ولی من معتقدم انتخاب استاد و راهنمای خوب می‌تواند مسیر رسیدن شما را به مقصد به نصف کاهش دهد و با استفاده از تجربه شما را از گذرگاه‌های مطمئن و امن عبور دهد.

۲) پشتکار

بسیاری از بزرگان معتقدند که ‌کمبود استعداد را می‌توان با پشتکار و تلاش بیشتر جبران نمود. در واقع دومین عامل مهم در یادگیری گیتار پشتکار زیاد می‌باشد.

۳) سبک

این که چقدر طول می‌کشد گیتار نواختن را یاد بگیرید به سبک مورد علاقه خودتان هم بستگی دارد. یادگیری سبک کلاسیک به دلیل اینکه دارای ظرافت‌ و عمق بسیار بیشتری نسبت به سبک پاپ می‌باشد به صرف زمان بیشتری برای تسلط نیاز دارد.

۴) سطح نوازندگی

باید از خود بپرسید می‌خواید یک نوازنده حرفه‌ای و با دانش شوید یا در حد یک نوازنده متوسط گیتار بنوازید. واضح است مدت زمانی که می‌بایست صرف کنید تا در سطح حرفه‌ای گیتار بنوازید بسیار بیشتر است نسب به نوازنده‌ای که در سطح متوسط گیتار می‌نوازد.

منبع: وبسایت رسمی علیرضا نصوحی

مطالب مرتبط
2 دقیقه

راهنمای خرید گیتار [6 نکته طلایی]

آکادمی آموزش گیتار علیرضا نصوحی

انتخاب یک گیتار خوب گامی مهم برای شروع یادگیری گیتار است در این مقاله مهم‌ترین نکاتی را که برای خرید گیتار لازم است بدانید گفته شده است.

1 دقیقه

گیتار مناسب برای شروع یادگیری

آکادمی آموزش گیتار علیرضا نصوحی

یکی از سوالات مهمی که ذهن افرادی که قصد یادگیری گیتار را دارند مشغول می کند این می باشد چه گیتاری مناسب یادگیری می‌باشد و ارزش خرید دارد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام چطور می‌تونیم کمکتون کنیم؟
ارسال پیام در واتس‌اپ