هماهنگی و ثبت نام کلاس های حضوری آموزش گیتار علیرضا نصوحی در آموزشگاه موسیقی چنگ اصفهان 09131109575 آقای خسروی مسئول ثبت نام

یادگیری گیتار رو از کجا شروع کنم؟

یادگیری گیتار رو از کجا شروع کنم؟ سوالی‌ست که در ذهن نوآموزان نقش می‌بندد. در این مطلب قصد دارم به شما بگویم‌ که گیتار را از کجا و چگونه شروع کنید!

همیشه به خاطر داشته باشید که اولین قدم سخت‌ترین قدم هست پس اولین قدم را محکم و اصولی بردارید تا در مراحل بعدی به مشکل برخورد نکنید.

بسیاری از نوآموزان به سمت تبلیغات دروغ از این دست جذب می‌شوند آموزش گیتار در ۴ جلسه!! آموزش گیتار در یک ماه!! چنین شعارهای تبلیغاتی از پایه خنده آور و غیرممکن است مگر امکان دارد در ۴ جلسه گیتار یاد بگیرید؟! در ۴ جلسه تنها مباحث مقدماتی گیتار را یاد خواهید گرفت … همانند این است به شخصی بگویی مدرک دکتری در ۱ ماه!

پس به این نکته رسیدیم که اولین قدم را همیشه اصولی بردارید و سعی کنید گیتار را اصولی یاد بگیرید.

در مجموعه آموزشی صفر تا صد گیتار با علیرضا نصوحی گیتار به صورت کاملا اصولی و طبقه‌بندی شده به شما آموزش داده خواهد شد و شما پله‌های ترقی را یکی پس از دیگری طی خواهید کرد. به خاطر داشته باشید نمی‌توانید یک شبه از پله نخست به پله آخر برسید. بلکه باید صبر و پشتکار داشته باشید تا در طول مدتی مشخص و استاندارد رشد کنید و به نقطه حرفه‌ای نوازندگی برسید.

دانلود آموزش رایگان و اصولی گیتار

پس همیشه با تبلیغات عاقلانه برخورد کنید…

منبع: وبسایت رسمی علیرضا نصوحی

مطالب مرتبط
قطعه والس _ Waltz اثر دیونیزیو آگوادو | هنرجو مهراد باقری 1 دقیقه

قطعه والس _ Waltz اثر دیونیزیو آگوادو | هنرجو مهراد باقری

آکادمی آموزش گیتار علیرضا نصوحی

اجرای قطعه والس _ Waltz اثر Dionisio Aguado توسط هنرجو آقای مهراد باقری 14 ساله از آموزشگاه موسیقی چنگ اصفهان تنها آموزشگاه تخصصی گیتار در اصفهان. این قطعه از کتاب گیتاریست جلد 2 تالیف علیرضا نصوحی اجرا شده است.

نکات طلایی نوازندگی گیتار 2 دقیقه

نکات طلایی و کاربردی نوازندگی گیتار

آکادمی آموزش گیتار علیرضا نصوحی

بسیاری از ما به نکات ساده در نوازندگی بی توجه هستیم که با رعایت این نکات می توانید نوازندگی خود را بهبود بخشید در ادامه این مطلب نکات طلایی و کاربردی نوازندگی گیتار را خواهید خواند. ? نکاتی طلائی و کاربردی نوازندگی گیتار ? ✅ همیشه ناخن‌هایتان را سوهان بزنید زیرا این کار باعث می‌شود […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام چطور می‌تونیم کمکتون کنیم؟
ارسال پیام در واتس‌اپ