هماهنگی و ثبت نام کلاس های حضوری آموزش گیتار علیرضا نصوحی در آموزشگاه موسیقی چنگ اصفهان 09131109575 آقای خسروی مسئول ثبت نام

بهترین گیتارهای زیر 5 میلیون تومان

بهترین گیتار زیر 5 میلیون تومان

اگر در رنج قیمتی زیر 5 میلیون تومان به دنبال خرید گیتار استاندارد و مرغوب هستید باید به شما بگوییم که متاسفانه انتخاب‌های زیادی پیش رویتان وجود ندارد. اما در این مطلب قصد داریم بهترین گیتارهای زیر 5 میلیون تومان را معرفی نماییم.

تا همین چند سال پیش با این بودجه می‌توانستید به سراغ گیتارهای مرغوب و حرفه‌ای ساخت کشور اسپانیا بروید اما اکنون این بودجه برای تهیه گیتار بسیار ناچیز بوده و گزینه‌های خوب و حرفه‌ای را از دست خواهید داد. اما به هر حال اگر قصد دارید بهترین گیتار زیر 5 میلیون تومان را شناسایی و خریداری کنید پس در ادامه با ما همراه باشید.


گیتار کلاسیک یاماها سی 70 | Yamaha C70


گیتار کلاسیک یاماها C70، گیتاری اقتصادی برای شروع نوازندگی و گیتار مناسب برای نوآموزان در جهان شناحته می‌شود. قیمت جهانی این گیتار اقتصادی حدود 300 دلار می‌باشد.

گیتار کلاسیک C70 بسیار خوش دست، دارای فرت بورد مناسب و اکشن خوبی است رزونانس صدای این گیتار نیز قابل قبول است سی 70 حتی می‌تواند نوازندگان حرفه‌ای را هم تا حدودی راضی کند.

این گیتار ساخت کشور اندونزی می‌باشد و به روش صنعتی تولید می‌شود. روی این گیتار می‎‌توانید تا سطح حرفه‌ای هم حساب باز کنید.

بسیاری از هنرجویان می‌پرسند که آیا با گیتار کلاسیک یاماها سی 70 می‌توان سبک پاپ و فلامنکو را نواخت؟

در پاسخ باید گفت بله با این گیتار می‌توان هر 3 سبک(کلاسیک، پاپ و فلامنکو) را نواخت.

منبع: آکادمی آموزش گیتار علیرضا نصوحی

مطالب مرتبط
آموزش رایگان گیتار 2 دقیقه

کلاس آموزش گیتار در اصفهان توسط علیرضا نصوحی

آکادمی آموزش گیتار علیرضا نصوحی

کلاس آموزش گیتار در اصفهان توسط علیرضا نصوحی انتخاب یک مدرس خوب همواره برای همه هنرجویان دارای اهمیت ویژه‌ای می‌باشد، یک مربی و راهنمای خوب می‌تواند پیشرفت هنرجو را چند برابر نماید اما در مقابل یک مربی غیرمتخصص و ناآشنا می‌تواند باعث دلسرد کردن هنرجو از نوازندگی گیتار شود. علاوه بر اینکه یک مربی باید […]

5 دقیقه

چوب های مورد استفاده در ساخت گیتار

آکادمی آموزش گیتار علیرضا نصوحی

در این مقاله به برسی چوب های مورد استفاده در ساخت گیتار خواهیم پرداخت: فهرست چوب‌های بررسی شده در این مقاله: 1) چوب رزوود | Rosewood 2) چوب سدر | Cedrus 3) چوب ماهون | Mahogany 4) چوب صنوبر | Populus 5) چوب ناتو | Nato 6) چوب مارانتی | Meranti 1) چوب رزوود رزوود […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام چطور می‌تونیم کمکتون کنیم؟
ارسال پیام در واتس‌اپ