ثبت نام کلاس های حضوری آموزش گیتار علیرضا نصوحی درآموزشگاه موسیقی چنگ اصفهان 09131109575 مسئول هماهنگی و ثبت نام (تماس فقط برای کلاس حضوری)

مقایسه گیتارهای یاماها C70 و یاماها C80

4 گیتار مناسب برای شروع [با اولویت خرید]

مقایسه گیتارهای یاماها C70 و یاماها C80

گیتارهای یاماها به دلیل قیمت مناسب و کیفیت قابل قبول همیشه جزء یکی از گزینه‌های مناسب برای هنرجویانی است که به تازگی قصد شروع یادگیری گیتار را دارند.

گیتارهای سی ۷۰ و سی ۸۰ ساخت کشور اندونزی هستند اما گیتار کلاسیک یاماها مدل C80 نمونه کمی ارتقاء یافته‌تر نسبت به گیتار کلاسیک یاماها مدل C70 می‌باشد در ادامه به مقایسه و تفاوت‌های گیتار یاماها C80 و یاماها C70 خواهیم پرداخت:


بررسی تفاوت‌ها گیتارهای یاماها C70 و یاماها C80:


بهترین گیتار زیر 5 میلیون تومان
تصویر گیتار کلاسیک یاماها C70

تنها تفاوت بارز این دو گیتار جنس چوب‌های به کار گرفته شده در ساختشان می‌باشد.

جنس چوب صفحات پشتی و کناری در مدل C80 از ناتو (Nato) می‌باشد در حالی که در ساخت صفحات پشتی و کناری گیتار یاماها C70 از چوب مرانتي (Meranti) استفاده شده است.

این دو گیتار در ظاهر تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند از جمله رنگ C80 کمی تیره نسبت به C70 می‌باشد. اما کیفیت رنگ C80 کمی بهتر است.


جمع بندی:


با توجه به این که این دو گیتار تفاوت جزئی در قیمت دارند گیتار یاماها C80 بدلیل کیفیت ساخت کمی بالاتر و جنس چوب بهتر در این محدوده قیمت در اولویت برای خرید می‌باشد.

مطلب پیشنهادی: آموزش رایگان گیتار با علیرضا نصوحی را هم اکنون شروع کنید…

منبع: آکادمی آموزش گیتار علیرضا نصوحی

مطالب مرتبط
1 دقیقه

بررسی برند الحمرا گیتار | Guitar Alhambra

آکادمی آموزش گیتار علیرضا نصوحی

نام کارخانه الحمرا | Alhambra محصولات گیتارکلاسیک | گیتار فلامنکو  | گیتار آکوستیک کشور اسپانیا | Spain برندهای وابسته به الحمبرا کوینکا | آلمانتز بنیاد نهاده شده در سال 1965 میلادی علت شهرت گیتار های دست ساز مرغوب و بسیار مرغوب نام کارخانه برگرفته شده از کاخ تاریخی الحمرا واقع در شهر گرانادا اسپانیا مطلب […]

2 دقیقه

مقایسه گیتار یاماها C40 با یاماها C45

آکادمی آموزش گیتار علیرضا نصوحی

اگرشما هم قصد خرید گیتار را داشته باشید به احتمال زیاد در انتخاب گیتار میان مدل های موجود در بازار سرگردان شده اید. در این مطلب قصد بررسی و مقایسه دو مدل از گیتارهای پرفروش بازار ایران یعنی یاماها C40 و یاماها C45 را داریم. اگر در یک جمله بخواهیم C45 و C40 را با […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام چطور می‌تونیم کمکتون کنیم؟
ارسال پیام در واتس‌اپ