هماهنگی و ثبت نام کلاس های حضوری آموزش گیتار علیرضا نصوحی در آموزشگاه موسیقی چنگ اصفهان 09131109575 آقای خسروی مسئول ثبت نام

چرا سیم‌های نو گیتار کوک خالی می‌کنند؟

گیتار‌ی که تازه خریداری کرده‌اید تا چند روز یا حتی ۱ هفته مدام کوک خالی می‌کند و باید به صورت مکرر کوک سیم‌ها را تنظیم کنیم اما دلیل این اتفاق چیست؟

دلیل اینکه سیم‌های نو مدام از کوک خارج می‌شوند این است که چون سیم‌ها در ناحیه سردسته گیتار که گوشی‌های قرار گرفته است و همچنین در ناحیه شیطونک گیتار به درستی محکم نشده‌اند و محکم شدن سیم‌ها سر جایشان نیاز به گذشت زمان و نواختن با سیم‌ها دارد. پس کمی زمان نیاز است تا سیم‌های گیتار جدید سر جای خود محکم شوند. خالی شدن کوک سیم‌های نو کاملا طبیعی بوده و اصلا جای نگرانی ندارد.

بسیاری از اوقات پیش آمده که هنرجویان مبتدی با خالی شدن کوک گیتارشان فکر می‌کنند که مشکل از گیتار است.

نوازندگان حرفه‌ای همیشه قبل از نواختن با ساز ابتدا کوک ساز را چک می‌کنند.

مطالب مرتبط
گیتار کلاسیک یا پاپ 2 دقیقه

آموزش گیتار در ۸ جلسه!! تضمینی

آکادمی آموزش گیتار علیرضا نصوحی

ممکن است برایتان پیش آمده باشد ‌که به عنوان‌های تبلیغاتی زیر برخورد کنید که برای یک هنرآموز مبتدی وسوسه برانگیز می‌باشد. آموزش گیتار فقط در ۸ جلسه!!

2 دقیقه

سوالات مربوط به سیم های گیتار

آکادمی آموزش گیتار علیرضا نصوحی

عمر سیم های گیتار چقدر است؟ بیشتر هنرآموزان مبتدی گیتار تصور می کنند که سیم های گیتار را نباید تعویض کنند. سیم های گیتارهمانند تمامی کالاهای مصرفی عمر مفید محدود و تعریف شده ای دارند. سیم ها در هنگام نوازندگی دچار ارتعاش می شوند که این ارتعاشات به مرور سیم را فرسوده می کند و […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام چطور می‌تونیم کمکتون کنیم؟
ارسال پیام در واتس‌اپ