هماهنگی و ثبت نام کلاس های حضوری آموزش گیتار علیرضا نصوحی در آموزشگاه موسیقی چنگ اصفهان 09131109575 آقای خسروی مسئول ثبت نام

بهترین پکیج آموزش گیتار چه خصوصیات و ویژگی هایی باید دارا باشد؟

در ادامه این مطلب به پاسخ این سوال خواهید رسید…

مجموعه آموزشی قدرتمند صفر تا صد گیتار با علیرضا نصوحی از سال ۱۳۹۳ استارت خورده است و به عنوان یک‌ مجموعه استاندارد و کاملا طبقه بندی شده شناخته می‌شود. از ویژگی‌های این‌ مجموعه آموزشی می توان به:

۱) آموزش اصولی و استاندارد

اولین نکته مهم درباره این مجموعه آموزش گیتار، اصولی و استاندارد بودن آن است که آموزش را از سطح صفر(مقدماتی) شروع کرده است و کاملا طبقه‌بندی شده پیش می‌رود. بسیاری از مجموعه‌های آموزشی گیتار موجود در بازار طبقه‌بندی خاصی ندارند.

۲) شیوه فیلم‌برداری

بارها در سایر مجموعه‌های آموزشی دیده‌اید که تصویر‌برداری مناسبی ندارند کادر تصویر بسیار نامناسب و شلوغ بوده و حرکات نوازندگی برای هنرجو اصلا قابل فهم نیستند و هنرجو از یادگیری موسیقی دلسرد خواهد شد. مجموعه آموزشی صفر تا صد گیتار با علیرضا نصوحی به لطف فیلم‌برداری بسیار خوب تمام حرکات نوازندگی را از بهترین زاویه به نمایش گذاشته است.

۳) نحوه بیان مدرس

استفاده از تکنیک‌های بیان و زبان بدن در تدریس امری ثابت شده و حیاتی است که متاسفانه در بسیاری از مجموعه‌های آموزشی مدرس فن بیان خوبی ندارد و نمی‌تواند مطالب را با بیانی شیوا و ساده به هنرجو منتقل کند.

در مجموعه آموزشی صفر تا صد گیتار با علیرضا نصوحی از تکنیک‌های سخنرانی و زبان بدن استفاده شده است و همین امر یادگیری را برای هنرآموز دوچندان خواهد کرد.

۴) آموزش تئوری و سلفژ

بسیاری بر این باورند که علم موسیقی کاملا عملی می‌باشد و مطالب تئوری ندارد ولی این چنین نیست. تئوری موسیقی مفاهیم جذاب و دوس داشتنی هستند یک نوازنده موفق علاوه بر تکنیک خوب، دانش موسیقیایی خوبی هم باید داشته باشد. اگر بیش از حد تئوری به هنرآموز تدریس شود ممکن است از نوازندگی زده و دلسرد شود. می‌بایست با استفاده از تکنیک‌هایی که تنهااساتید موفق و با تجربه می‌دانند تئوری و سلفژ به صورتی در کنار نوازندگی تدریس شود که هنرآموز همچنان مشتاق بماند و از شوق و شور نوازندگی کاسته نشود.

۵) مطابق سلیقه هنرجو

هنرآموزان امروزی علاقمند هستند که با گیتار بتوانند تمامی قطعات را اجرا کنند علاوه بر قطعات زیبا و آرامش بخش کلاسیک و فلامنکو اجرای ریتم و آکورد که در گیتار پاپ طبقه‌بندی می‌شوند مورد علاقه بسیاری از هنرآموزان می‌باشد در امر آموزش اعتدال بسیار مهم می‌باشد به گونه‌ای که هنرآموز تمامی سبک‌ها را بدون احساس خستگی یاد بگیرد و در نهایت به هنرمندی همه فن حریف با دانش و تکنیک بالا تبدیل شود.

ما در این مجموعه آموزشی درست به همین صورت عمل کرده‌ایم و از قانون ثابت شده اعتدال استفاده کرده‌ایم. در طول جلسات آموزشی ما نمی گذاریم هنرآموز احساس خستگی کند و آنقدر انعطاف عمل در آموزش بکار برده‌ایم که هنرآموزمان در طول جلسات اشتیاقشان دوچندان شوند.

برخی از افتخارات کسب شده

۱) رضایت صد در صدی

به لطف خداوند هنرجویان از این مجموعه آموزشی رضایت کامل داشته‌اند و توانسته‌ایم نوازندگان خوبی آموزش دهیم‌.

۲) ارائه شده در بیش از 25 کشور جهان

علاوه بر کشور عزیزمان ایران، هم وطنان ساکن در کشور‌های دیگر نیز به ما اعتماد کرده و گیتار را با این مجموعه آموزشی آموخته‌اند.

۳) بهترین پشتیبانی

در آموزش آنلاین پشتیبانی و پاسخگویی به سوالات هنرجویان بسیار دارای اهمیت می‌باشد. مفتخریم به اطلاع برسانیم بهترین پشتیبانی از هنرجویان درطول دوره آموزشی مربوط به آکادمی آموزش گیتار علیرضا نصوحی می‌باشد.

مطالب مرتبط
خرید بسته قدرتمند آموزش گیتار 1 دقیقه

نکاتی برای هنرجویانی که فلش آموزشی خریداری می کنند

آکادمی آموزش گیتار علیرضا نصوحی

هنرجویان عزیز ضمن تشکر از اعتماد شما به آکادمی آموزش گیتار علیرضا نصوحی لازم است هنگام استفاده از فلش آموزشی خریداری شده به نکات زیر توجه نمایید: حتماً هنگام اتصال فلش به کامپیوتر از ویروسی نبودن سیستم خود اطمینان حاصل نمایید. بهتر است ابتدا آنتی ویروس سیستم خود را غیرفعال نمایید و سپس فلش را […]

آموزش گیتار 1 دقیقه

آموزش گیتار | قسمت 1 | سطح مقدماتی

آکادمی آموزش گیتار علیرضا نصوحی

در جلسه اول آموزش رایگان گیتار (سطح مقدماتی) ابتدایی‌ترین مطالب برای شروع یادگیری گیتار آموزش داده شده است که شامل آموزش‌های زیر می‌شود: آشنایی و تعریف موسیقی آموزش نحوه صحیح و اصولی گرفتن گیتار توضیح سیم‌های گیتار(تریبل و باس) | گیتار چند سیم دارد؟ | جنس سیم‌های گیتار از چیست؟ توضیح فرت و آموزش نحوه […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام چطور می‌تونیم کمکتون کنیم؟
ارسال پیام در واتس‌اپ